Este procediment permet tramitar les actuacions de Modificació o Comunicació de la Renúncia d'una Llicència Urbanística, entenent-se per modificació actuacions com ara les sol·licituds dels canvis de titularitat o pròrroga d'esta.
Taxa per prestació dels servicis relatius a actuacions administratives en matèria urbanística i de caràcter ambiental
El pagament es realitzarà mitjançant autoliquidació en línia, en el següent enllace https://autoliquidaciones.elpuig.es/autoliquidacionesweb/
En este mateix enllaç es podrà realitzar el pagament mitjançant targeta bancària.
En cas de voler realitzar el pagament en efectiu:
Oficines de les entitats Bancàries següents: CaixaBank, Cajamar i Banc de Santander.
Les persones físiques podran sol·licitar autoliquidacions assistides generades per esta administració, per a això hauran de personar-se en l'Oficina d'Atenció a la Ciutadania (OAC).
· Justificant de pagament de taxes conforme a la vigent ordenança fiscal.
· Model instància MODIFICACIÓ O RENÚNCIA D'UNA LLICÈNCIA URBANÍSTICA
· Si és el cas, document que acredite la representació
· Certificació cadastral descriptiva i gràfica de la Direcció General del Cadastre.
Pla General d'Ordenació Urbana del Puig de Santa María (Comissió Territorial d'Urbanisme, 25 de juliol de 1991), Homologat a la LRAU per la Comissió Territorial d'Urbanisme el 21 de desembre de 1999 i modificacions posteriorsORDENANÇA REGULADORA D'ACTUACIONS URBANÍSTIQUES I ACTIVITATS Ordenança fiscal reguladora de la taxa per prestació dels servicis relatius a actuacions administratives en matèria urbanística i de caràcter ambientalDecret legislatiu 1/2021, de 18 de juny, del Consell d'aprovació del text refós de la Llei d'ordenació del territori, urbanisme i paisatge.Normes i instruments urbanístics d'aplicació.
Òrgan que resol: Junta de Govern LocalTermini per a resoldre: dos mesosSilenci administratiu: S'entendrà denegada la llicència per silenci administratiu, si el termini establit per a l'atorgament de la llicència, la certificació de la seua *innecesaridad o l'autorització administrativa transcorreguera sense que, durant este, es produïra resolució expressa. I això sense perjuí de l'obligació municipal de resoldre expressament sobre aquest tema.
Electrònica
En compliment del qual es preveu en l'article 12 del Decret 220/2014, de 12 de desembre, del Consell, pel qual s'aprova el Reglament d'Administració Electrònica de la Comunitat Valenciana, les sol·licituds s'hauran de presentar per via telemàtica, mitjançant la firma electrònica pròpia de l'entitat sol·licitant o de la persona que la represente. La sol·licitud telemàtica estarà accessible en la seu electrònica de l'Ajuntament del Puig de Santa María https://elpuig.sede.dival.es/
Presencial
El/la ciutadà/a podrà presentar la seua sol·licitud en les oficines de registre de l'Ajuntament o qualsevol altra de les previstes en l'art. 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques.