Espereu, per favor...
Espereu, per favor...
Selecciona una llengua
Seu Electrònica AJUNTAMENT DEL PUIG DE SANTA MARIA
Seu Electrònica
AJUNTAMENT DEL PUIG DE SANTA MARIA

URB16 - Comunicació de posada en funcionament d'activitat (posterior a l'obtenció de llicència ambiental)

Escut de AJUNTAMENT DEL PUIG DE SANTA MARIA
Seu Electrònica > URB16 - Comunicació de posada en funcionament d'activitat (posterior a l'obtenció de llicència ambiental)

URB16 - Comunicació de posada en funcionament d'activitat (posterior a l'obtenció de llicència ambiental)

1. L'objecte del procediment

Una vegada obtinguda la llicència ambiental (regulada en la Llei 6/2014, de 25 de juliol, de Prevenció, Qualitat i Control Ambiental d'Activitats en la Comunitat Valenciana) i finalitzada, si és el cas, la construcció de les instal·lacions i obres, amb caràcter previ a l'inici de l'activitat haurà de presentar-se comunicació de posada en funcionament

Ressenyar que si transcorregut 1 MES des de la presentació de la comunicació de posada en funcionament no s'ha efectuat visita de comprovació a l'establiment pels servicis tècnics municipals per a acreditar l'adequació de l'activitat al projecte presentat, o ben efectuada esta s'ha estés acta de conformitat, el titular, sota la seua exclusiva responsabilitat, podrà obrir l'establiment.

En el cas d'establiments subjectes a normativa ambiental, si es presenta certificat d'Entitat Col·laboradora en Matèria de Qualitat Ambiental (*ECMCA), pel qual s'acredite el compliment de tots els requisits tècnics i administratius exigits per la normativa en vigor, este haurà de presentar-se juntament amb la instància normalitzada de comunicació de posada en funcionament acompanyada de tots els certificats esmentats anteriorment. En estos casos, l'obertura de l'establiment podrà realitzar-se de manera immediata.

2. Taxes o preus públics

Taxa per prestació dels servicis relatius a actuacions administratives en matèria urbanística i de caràcter ambiental 

3. Formes de pagament

El pagament es realitzarà mitjançant autoliquidació en línia, en el següent enllaç  https://autoliquidaciones.elpuig.es/AutoliquidacionesWeb/

En este mateix enllaç es podrà realitzar el pagament mitjançant targeta bancària.

En cas de voler realitzar el pagament en efectiu:

Oficines de les entitats Bancàries següents: CaixaBank, Cajamar i Banc de Santander.

Les persones físiques podran sol·licitar autoliquidacions assistides generades per esta administració, per a això hauran de personar-se en l'Oficina d'Atenció a la Ciutadania (OAC).

4. Documentació que cal aportar

Còpia de l'autoliquidació realitzada i acreditació del seu pagament (punt anterior)
Model instància COMUNICACIÓ DE POSADA EN FUNCIONAMENT D'ACTIVITAT
Si és el cas, document que acredite la representació
Certificat que acredite la deguda execució del projecte respectiu, conforme a la llicència ambiental concedida, expedit per tècnic competent i visat si és el cas, pel corresponent col·legi oficial.
Certificats tècnics exigits per les normatives sectorials aplicables segons el tipus d'activitat.
Certificat subscrit per tècnic competent i visat si és el cas, pel corresponent col·legi oficial, acreditatiu de l'eficàcia de les mesures de prevenció de sorolls i vibracions, amb indicació dels resultats dels mesuraments efectuats per laboratoris acreditats, amb les comprovacions següents:

Avaluació del nivell d'aïllament proporcionat pels elements constructius que delimiten l'activitat en relació als locals confrontants i mig exterior, conforme al procediment indicat en l'Annex IV del Decret 266/2004 de la GV.
Avaluació dels nivells sonors transmesos als locals confrontants, especialment als usos residencials, produït pel funcionament dels elements mecànics de l'activitat, com ara: climatització(*Leq fons i font), ventilació forçada (*LEq fons i font), arrossegament de taules i cadires, obertura i tancament de persianes i altres fonts o sorolls d'impacte que procedisquen, conforme al procediment indicat en l'Annex IV del RD 1367/2007, de manera individual les fonts i amb nivell de fons inferior al màxim permés per a l'horari de l'activitat.
Avaluació del nivell sonor de recepció exterior, produït pel funcionament dels elements mecànics de l'activitat, com ara: climatització (*Leq fons i font), ventilació forçada (*Leq fons i font), arrossegament de taules i cadires, obertura i tancament de persianes i altres fonts o sorolls d'impacte que procedisquen conforme al procediment indicat en l'Annex IV del RD 1367/2007, de manera individual les fonts i amb nivell de fons inferior al màxim permés per a l'horari de l'activitat.
En el cas de modificació de la ubicació de les fonts sonores esmentades, descrites i incloses en l'estudi acústic de l'autorització, inclosa l'ambientació musical si està emparada per aquella, haurà de presentar un nou plànol d'emplaçament i característiques de les fonts.
L'altra documentació especificada si és el cas en la resolució per la qual es va concedir llicència ambiental.
Certificació Descriptiva i Gràfica de l'Immoble.

5. Normativa

Llei 6/2014, de 25 de juliol, de la Generalitat, de Prevenció, Qualitat i Control Ambiental d'Activitats en la Comunitat Valenciana.
Llei 12/2012, de 26 de desembre, de mesures urgents de liberalització del comerç i de determinats servicis.
ORDENANÇA REGULADORA D'ACTUACIONS URBANÍSTIQUES I ACTIVITATS
Ordenança fiscal reguladora de la taxa per prestació dels servicis relatius a actuacions administratives en matèria urbanística i de caràcter ambiental 
Normes i instruments urbanístics d'aplicació.

6. Resolució

Òrgan que resol: No procedix
Termini per a resoldre: no procedix.
Ressenyar que si transcorregut 1 MES des de la presentació de la comunicació de posada en funcionament no s'ha efectuat visita de comprovació a l'establiment pels servicis tècnics municipals per a acreditar l'adequació de l'activitat al projecte presentat, o ben efectuada esta s'ha estés acta de conformitat, el titular, sota la seua exclusiva responsabilitat, podrà obrir l'establiment.
En el cas d'establiments subjectes a normativa ambiental, si es presenta certificat d'Entitat Col·laboradora en Matèria de Qualitat Ambiental (ECMCA), pel qual s'acredite el compliment de tots els requisits tècnics i administratius exigits per la normativa en vigor, este haurà de presentar-se juntament amb la instància normalitzada de comunicació de posada en funcionament acompanyada de tots els certificats esmentats anteriorment. En estos casos, l'obertura de l'establiment podrà realitzar-se de manera immediata.

7. Forma de presentació

Electrònica

En compliment del qual es preveu en l'article 12 del Decret 220/2014, de 12 de desembre, del Consell, pel qual s'aprova el Reglament d'Administració Electrònica de la Comunitat Valenciana, les sol·licituds s'hauran de presentar per via telemàtica, mitjançant la firma electrònica pròpia de l'entitat sol·licitant o de la persona que la represente. La sol·licitud telemàtica estarà accessible en la seu electrònica de l'Ajuntament del Puig de Santa María https://elpuig.sede.dival.es/.

Presencial

El/la ciutadà/a podrà presentar la seua sol·licitud en les oficines de registre de l'Ajuntament o qualsevol altra de les previstes en l'art. 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques. 

Requisits de la sol·licitud

  • S'ha de signar la sol·licitud
  • Les persones sol·licitants poden ser persones físiques
  • Les persones sol·licitants poden ser persones jurídiques
  • Les persones sol·licitants poden ser persones físiques representades per una altra persona física
AJUNTAMENT DEL PUIG DE SANTA MARIA - P4620600I
Plaça Ajuntament 1
46540 Puig (Valencia)
Precarga de imagen Precarga de imagen