Autoritzar la parcel·lació, agrupació, segregació i divisió de finques, conforme a les normes urbanístiques del pla general vigent i planejament aplicables.
Este tràmit es realitza prèviament a la inscripció de les finques resultants de la parcel·lació en el Registre de la Propietat
Taxa per prestació dels servicis relatius a actuacions administratives en matèria urbanística i de caràcter ambiental
El pagament es realitzarà mitjançant autoliquidació en línia, en el següent enllace https://autoliquidaciones.elpuig.es/autoliquidacionesweb/
En este mateix enllaç es podrà realitzar el pagament mitjançant targeta bancària.
En cas de voler realitzar el pagament en efectiu:
Oficines de les entitats Bancàries següents: CaixaBank, *Cajamar i Banc de Santander.
Les persones físiques podran sol·licitar autoliquidacions assistides generades per esta administració, per a això hauran de personar-se en l'Oficina d'Atenció a la Ciutadania (*OAC).
· Justificant de pagament de taxes conforme a la vigent ordenança fiscal.
· Model instància LLICÈNCIA DE PARCEL·LACIÓ
· Si és el cas, document que acredite la representació
· Certificació cadastral descriptiva i gràfica de la Direcció General del Cadastre.
Certificació o nota simple registral de la finca objecte de la parcel·lació, segregació, divisió o agrupació. En defecte d'això mancant inscripció, títol de propietatProjecte subscrit per tècnic competent i plans conforme a la vigent ordenança reguladora de les llicències urbanístiques
· Autorització o denegació subscrita pel tècnic projectista sobre el posterior accés i obtenció de còpies del projecte presentat, per a donar compliment a l'art. 17.3 de la Llei 2/2015.
Projecte subscrit per tècnic competent, que continga descripció literària de la finca inicial segons títol de propietat. Si esta descripció no coincidira amb la realitat física, haurà de justificar les diferències, aportant documentació justificativa.Descripció literària de la forma, superfície i fites de les finques resultants de la segregació, havent de descriure d'igual forma els trossos de finca matriu destinats pel Pla General a viari, equipament, etc.Pla de la finca inicial, amb la informació que precisa l'escala 1/100 en la zona urbana i 1/500 en sòl no urbanitzable. Excepte impossibilitat material s'haurà de referir a la Cartografia municipal i al parcel·lari cadastral.
Pla delimitat a la mateixa escala que l'anterior, expressiu de la forma i superfície de les parcel·les resultants, plasmat així mateix sobre cartografia municipal, en el qual es definisca clarament les alineacions del viari previst en el planejament vigent. El pla haurà de descriure edificis, tanques i altres referències topogràfiques necessàries per a la seua comprovació
Pla General d'Ordenació Urbana del Puig de Santa Maria (Comissió Territorial d'Urbanisme, 25 de juliol de 1991), Homologat a la *LRAU per la Comissió Territorial d'Urbanisme el 21 de desembre de 1999 i modificacions posteriorsORDENANÇA REGULADORA D'ACTUACIONS URBANÍSTIQUES I ACTIVITATS Ordenança fiscal reguladora de la taxa per prestació dels servicis relatius a actuacions administratives en matèria urbanística i de caràcter ambiental Decret legislatiu 1/2021, de 18 de juny, del Consell d'aprovació del text refós de la Llei d'ordenació del territori, urbanisme i paisatge.
Normes i instruments urbanístics d'aplicació
Òrgan que resol: Junta de Govern LocalTermini per a resoldre: un mes
Silenci administratiu: S'entendrà denegada la llicència per silenci administratiu, si el termini establit per a l'atorgament de la llicència, la certificació de la seua *innecesaridad o l'autorització administrativa transcorreguera sense que, durant este, es produïra resolució expressa. I això sense perjuí de l'obligació municipal de resoldre expressament sobre aquest tema
Electrònica
En compliment del qual es preveu en l'article 12 del Decret 220/2014, de 12 de desembre, del Consell, pel qual s'aprova el Reglament d'Administració Electrònica de la Comunitat Valenciana, les sol·licituds s'hauran de presentar per via telemàtica, mitjançant la firma electrònica pròpia de l'entitat sol·licitant o de la persona que la represente. La sol·licitud telemàtica estarà accessible en la seu electrònica de l'Ajuntament del Puig de Santa Maria https://elpuig.sede.dival.es/
Presencial
El/la ciutadà/a podrà presentar la seua sol·licitud en les oficines de registre de l'Ajuntament o qualsevol altra de les previstes en l'art. 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques.